Facebook je največje socialno omrežje, ki ga, ne boste verjeli, uporablja več kot 900.000 Slovencev. Malokdo pa ve, da ni namenjeno zgolj medsebojni komunikaciji s prijatelji. Ste že slišali za Facebook oglaševanje? Gre namreč za zelo učinkovito orodje za spletno oglaševanje, s katerim lahko uporabnik znatno izboljša svoje prodajne rezultate. Vendar zakaj je Facebook oglaševanje tako učinkovito sredstvo oglaševanja?
Oglaševanje z natančno določenim ciljem
Odgovor na vprašanje, zakaj oglaševati s pomočjo Facebooka, se glasi: zaradi natančnega ciljanja. Facebook oglaševanje, z omogočanjem natančnega ciljanja, prispeva k bistveno boljši učinkovitosti oglasov, kot katerikoli drug internetni kanal. Oglasi, ki se pojavljajo na omrežju Facebook imajo ravno zaradi te lastnosti visoko stopnjo klikov, nižje cene na posamezen klik in seveda to za kar si prizadevamo – veliko število konverzij. Sem sodijo vsi pozitivni odzivi na oglas: prodaja, oddana povpraševanja in e-mail kontaktiranje ponudnika izdelka ali storitve.
Natančno ciljanje poteka tako, da ciljno skupino, ki ji želimo predvajati oglas, nastavimo po označevalcih, kot so spol, starost, lokacija bivanja, izobrazba, interesi, prostočasne dejavnosti, itd. Na ta način dobite ciljno skupino, znotraj katere obstaja največja verjetnost, da bo na videni oglas kliknila in nato seveda tudi kaj kupila. Zakaj? Ker jo oglaševani izdelek ali storitev zanima. Kot primer lahko vzamemo linijo naravnih kozmetičnih izdelkov srednjega cenovnega razreda. Oglase bomo predvajali ženskam, med 45 in 55 letom starosti, ki imajo vsaj visokošolsko izobrazbo in so se v zadnjem času zanimale za podobne kozmetične izdelke. Omenjenega izdelka namreč ni smiselno predvajati naprimer moškim, ki jih kreme ne zanimajo ali študentkam, ki si izdelek verjetno veliko težje privoščijo.
Za vse Facebook oglaševalce je priročna tudi možnost spremljanja vsakega oglasa posebej, ob tem pa meriti prodajne rezultate preko števila prodaj, pridobljenih leadov in povpraševanj. Prav tako pa lahko spremljajo nastale stroške na posamezno konverzijo in izvajajo različne oblike remarketinga oziroma ponovnega trženja. Verjetno se malokdo sploh zaveda, da tekom brskanja po Facebook omrežju, prebere oglase, namenjene točno njemu. Lepota te vrste oglaševanja je namreč to, da ni vsiljiva in je uporabniku prijazna.