Vsi popusti

Vsi popustiV današnjih kriznih časih nas trgovci na vsak način poskušajo prepričati v nakup. Različne akcije, nagrade in vsi popusti pa nas kar hitro premamijo, da kupujemo stvari, pa četudi jih mogoče niti ne potrebujemo. Trgovci in podjetniki poznajo veliko različnih metod, s katerimi se promovirajo in poskušajo prodati več svojega blaga.

Vsi popusti niso enaki, imajo pa isti namen in to je promocija ter povečanje prodaje. Razdeljevanje vzorcev ne moremo šteti kot klasični popust, vendar pa brezplačen vzorec prav gotov zapelje veliko ljudi. Dobimo jih lahko kar v trgovinah, v različnih revijah ali časopisih ali pa se vezani na nakup kakšnega drugega proizvoda. Potencialni kupci so ponavadi nezaupljivi do novosti, zato jim trgovci dajo brezplačen vzorec, saj drugače novega proizvoda ne bi niti preizkusili. Vzorci pa so ponavadi reklama za izdelke, ki jih kupci veliko kupujejo in so poceni, na primer zobne ščetke in paste, milo, sladkarije in pijače, kozmetični izdelki in različni produkti iz moke. Vsi popusti niso sorodni med seboj, kuponov pa je zadnje čase na voljo toliko, da jih niti ne moremo več dohajati. Od kuponov  v časopisih in reklamah, do kuponov na embalažah izdelkov, do elektronskih kuponov, ki jih natisnemo iz spleta. So eden najstarejših, najbolj pogosto uporabljanih in najcenejših orodij pospeševanja prodaje. Kuponi so listek papirja, na katerem piše, za kateri izdelek imamo popust in koliko ga je. Proizvajalec pa se s tem zaveže, da bo trgovini povrnil preostanek kupnine in še nekaj več za stroške, ki jih ima trgovina. Vsi popusti s kuponi niso enako uspešni, saj potrošniki največkrat unovčijo kupone, ki so jih dobili na embalaži in najmanjkrat tiste, ki so jih videli v reviji.

Vsi popusti delujejo po istem principu, ki ga še najbolje predstavi tako imenovani cenovni paket. Pri tem gre za paket enakih ali sorodnih izdelkov, ki so pakirani skupaj in tako cenejši, kot če bi kupili vsak izdelek posebej. Na kratek rok je to najbolj učinkovito pospeševanje prodaje, saj so cenovni paketi celo bolj uspešni in učinkoviti od kuponov.