Optimizacija spletnih strani za boljše oglaševanje

Optimizacija spletnih strani je zelo pomemben del izdelave in ustanovitve spletnih strani. Optimizacija spletnih strani igra zelo veliko vlogo pri oglaševanju izdelka ali pa storitve, saj samo s to storitvijo lahko dosežete najvišje pozicije na spletnih brskalnikih. Optimizacija obsega onstie in offsite optimizacijo.

Optimizacija spletnih strani

Onsite optimizacija obsega vse od vzdrževanja spletne strani do zagotavljanja brezhibnega delovanja vaše spletne strani. Spletni strani so različne in nekatere spletne strani potrebujejo posebno oskrbovanje za delovanje. Nekatere strani imajo mogoče podatkovno bazo, ki se nenehno spreminja in lahko zaradi preobremenitve podatkovne baze pride do napak na sami spletni strani.

Možno je tudi, da zaradi prevelikih slik spletna stran postane zelo počasna. Optimizacija spletnih strani je osredotočena na to, da spletna stran brez hibno deluje ter, da se spletna stran čim prej naloži. Velike resolucije potrebujejo veliko časa da se naložijo in starejši računalniki imajo lahko problem s prikazom visoko resolucijskih slik.

Nalaganje tako imenovanih “gif-ov” oziroma premikajočih slik v vašo spletno stran,  je zelo ne priporočljivo, saj takšni formati prikazovalnih medijev zavzamejo veliko prostora v podatkovni bazi ter potrebujejo zmogljivosti za prikazovanje. Optimizacija spletnih strani vključuje uporabo slik, ki niso prevelike in so približno velike okoli 100 KB.

Velikokrat vam bo servis priporočil odstranitev ali pa zamenjavo prikazovalnih medijev v primeru, da vam upočasnjujejo spletno stran.

Offsite optimizacija je namenjena temu, da bo vaša spletna stran dosegla najvišje pozicije na spletnih brskalnikih. To naredi tako, da vas promovirajo na njihovih straneh ter, da vzpostavijo link povezave z različnih virov. Samo tako lahko prikažejo brskalnikom, da je vaša stran kvalitetna. Ko brskalnik vidi, da je vaša spletna stran kvalitetna, vas avtomatsko postavi na višjo pozicijo v lestvici. Zato je optimizacija spletnih strani najboljši način oglaševanja.

Veliko ljudi bolj zaupa spletni strani, ki je dosegla višje pozicije na spletnih brskalnikih po organskem načinu. Saj vedo, da je spletna stran dosegla to pozicijo, ker jo je več ljudi obiskalo. Nekatere raziskave so tudi pokazale, da ljudje ne obiščejo plačljivih oglasov oziroma, da jih popolnoma spregledajo in rajši obiščejo prvi organski oglas. To je tudi zato, ker veliko ljudi uporablja tako imenovane “ad-blockerje”, ki skrijejo oglase.