Profesionalna izdelava logotipa

Kamorkoli se ozremo, vidimo logotipe različnih podjetij. Pozdravljajo nas s televizije, obdajajo nas na cestah in ulicah, krasijo skoraj vsako stavbo ter še bi lahko naštevali. Ravno logotip je prepoznavni znak določenega podjetja ter tako predstavlja celotno blagovno znamko. Predstavlja osnovo grafične podobe vsakega podjetja ter simbolično sporoča različne informacije o dejavnosti, s katero se ukvarjate.

izdelava logotipa

Dober logotip bo definitivno veliko doprinesel k prepoznavanju vaše blagovne znamke, zato mu velja posvetiti posebno pozornost. Izdelava logotipa je precej težja, kot izgleda na prvi pogled, saj je med samim postopkom potrebno upoštevati veliko pravil ter principov, ki zagotavljajo, da se bo mimoidočim logotip vtisnil v spomin. Izdelava logotipa zahteva usposobljene strokovnjake, ki se spoznajo na grafično oblikovanje, imajo z njim dolgoletne izkušnje, so kreativni ter imajo smisel za tovrstne podvige.

Kateri pa so principi, ki jih na spletni strani http://www.mojatelje.si/graficno-oblikovanje/izdelava-logotipa/ upoštevamo pri izdelavi prepoznavnega znaka določenega podjetja? Dober logo je brezčasen – umestimo ga lahko v vsako okolje, v vsakem času. Preprosta oblika je pomembna, da si ga ljudje enostavneje zapomnijo. Ustvariti mora hiter vtis na posameznika ter v njem vzbuditi samozavest ter zaupanje. Pri izdelavi logotipa je pomembno upoštevati tudi, kako bo slednji videti v različnih velikostih ter v črno-beli barvi.

Dober logotip je unikaten ter poseben, nikakor ne sme biti podoben logotipom, ki so že v uporabi. Ker običajen posameznik logotipu zavestno ne posveti veliko pozornosti, ne sme biti zapleten, seveda pa ga lahko dopolnjuje enostavno ter berljivo besedilo z visoko sporočilno vrednostjo. Tudi izbire pravih barv ne gre zanemariti – slednje močno določajo končni izgled znamke. Pomembno je, da logotip nagovarja ciljno skupino potencialnih strank. Če se, na primer, ukvarjate s prodajo izdelkov, ki so primerni za starejše, boste najverjetneje želeli ubrati bolj resen ter odrasel način podajanja vsebine. Spet v drugih primerih, ko nagovarjate mladino, bo bolj primerna izdelava logotipa, ki bo z močnimi barvami ter unikatnim znakom lovila pozornost mlajših generacij.