Zunanje oglaševanje: naj vaše podjetje postane prepoznavno

zunanje oglaševanje

Najverjetneje ste tudi sami že opazili, da na poti v službo ali iz nje ob cesti stojijo številni jumbo plakati, ki oglašujejo najrazličnejše izdelke in storitve. To vrsto reklame imenujemo tudi zunanje oglaševanje, ki ga sestavljajo panoji, billboardi, megaboardi, gigabordi, mobilni reklamni panoji in reklamne table. Čeprav živimo v svetu digitalizacije, pa je prav zunanje oglaševanje eno najbolj učinkovitih marketinških orodij, ki ga s pridom uporabljajo tudi vsa večja podjetja. Najverjetneje, se sprašujete zakaj je temu tako. S pomočjo panojev na vidnih mestih postanete prepoznavni, ljudje si vas zapomnijo in vtisnejo v spomin, posledično pa kasneje od vas tudi kaj kupijo.

Zakaj se odločiti za zunanje oglaševanje?

Kljub temu, da ljudje danes vse več časa preživimo na svojih pametnih napravah, kjer nas bombardirajo z nešteto oglasi, pa se še vedno radi odpravimo na sprehod po mestu. Prav mestne ulice in poti ob bolj prometnih cestah pa so odličen način, da vas ljudje opazijo. To seveda ne pomeni, da se boste z napisi postavili ob pot in animirali posameznike, saj to namesto vas opravi zunanje oglaševanje. Slednjega predstavljajo različni megabordi, billbordi in gigabordi ter jumbo plakati, ki na različne načine pritegnejo pozornost mimoidočih.

Kaj torej dosežemo z zunanjim oglaševanjem in zakaj je le to med naročniki tako zelo priljubljen način izvajanja reklame?

  1. S pomočjo zunanjega oglaševanja lahko hitro in enostavno dosežete prepoznavnost vašega podjetja, blagovne znamke, izdelka ali storitve. Slednje je zelo priročno za nova in mlada podjetja, ki se v poslovnem prostoru še niso uveljavila.
  2. S pomočjo zunanjega oglaševanja lahko promovirate čisto vse – od izdelkov, storitev, dogodkov, zabav ali koncertov.
  3. V relativno kratkem času lahko dosežete zelo veliko število potencialnih strank. Če je pano ob tem še zanimiv in privlačen, pa si možnost nakupa s strani mimoidočih še povečate.
  4. Opazijo vas ne le pešci, ampak tudi vozniki. Ti so namreč med vožnjo še toliko bolj dojemljivi za nove informacije iz okolja. Tako lahko tudi na njih naredite izjemen prvi vtis in pridobite nove potencialne kupce.

Predstavite se v najboljši luči

Ne glede na splošen uspeh, ki ga ima zunanje oglaševanje, pa se je potrebno pri izdelavi panojev in drugih plakatov zelo potruditi. Le zanimivi, drugačni in na pogled privlačni panoji bodo namreč privabili poglede. Ti bodo iskali predvsem kontaktne in druge pomembne informacije, zato se izogibajte pretiranemu pisanju in neskončno dolgim besedilom. Panoji naj bodo raje opremljeni z barvitimi slikami in podobami, ki dobro prikažejo dejavnost, s katero se ukvarjate v vašem podjetju. Mimoidoče naj nagovorijo z vprašanjem, hudomušno besedo ali mislijo, zaradi katere se bodo odločili, da vas pobliže spoznajo.

Najboljši način za doseganje uspeha pa je, da za zunanje oglaševanje najamete strokovno in usposobljeno podjetje, ki ima s tega področja veliko znanja in praktičnih izkušenj. Tak ponudnik vam bo za vaš denar ponudil največ, poleg tega pa vam strokovno svetoval pri vseh korakih uspešnega zunanjega oglaševanja. Z njegovo pomočjo bosta vaše podjetje in dejavnost postala vidna, vi pa si lahko obetate lepo število novih strank, ki so se za vas odločili prav na podlagi atraktivnega in inovativno oblikovanega panoja.